سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


من یک فرهنگی هستم و همه ملت ایران را دوست دارم و عاشق خاک پاک کشورم هستم.
آرشیو وبلاگ
پیوندها
لوگو
من یک فرهنگی هستم و همه ملت ایران را دوست دارم و عاشق خاک پاک کشورم هستم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 63011



رویاهای یک معلم
این وبلاگ برای طرح مسائل علمی،فرهنگی،ورزشی،اجتمائی و غیره طراحی شده است.لذا بازدید از آن برای عموم ملت ها آزاد می باشد حتی برای خارجی ها و ایرانیان مقیم کشورهای خارج از ایران ....... دوستان با رعایت شئونات اسلامی می توانند نظرات خود را در مورد مطالب موجود در وب و همچنین برای بهتر شدن کیفیت مطالب اعلام بفرمایند تا در اسرع وقت به آن ها ترتیب اثر داده شود.قبلا از لطف عالی تقدیر و تشکر می شود.در پناه حق




نظرآباد شهرستانی نو با پیشینه ای کهن،یکی از شهرستان های استان البرز است که از سال 1381 با مصوبه هیات محترم وزیران از شهرستان ساوجبلاغ منتزع و به شهرستانی مستقل تبدیل شد.

این شهرستان با وسعت 576 کیلومتر مربع و ارتفاع 1340 متر از سطح دریا 140هزار نفر جمعیت دارد که حدود 100هزار نفر در شهر و 40هزار نفر در روستاهای این شهرستان زندگی می کنند.

نظرآباد دارای 67 روستا و آبادی است که 44 روستای آن دارای سکنه است و 23 روستای آن بالای 20 خانوار جمعیّت دارند.

این شهرستان دارای 54 اثر تاریخی و باستانی است که 34 اثر آن ، به ثبت رسیده سازمان میراث فرهنگی وگردشگری است.مهمترین آنان محوطه باستانی ازبکی با قدمت 9000ساله است که اولین خشت   دست ساز بشر از این محوطه یافته شده ودر موزه سازمان ملل متحد نگهداری می شود.

نظرآباد به لحاظ وجود 25000 هکتار زمین مستعد کشاورزی ،یکی از قطب های کشاورزی استان محسوب می شود؛به طوری که مقام اوّل تولید کلزا(دانه های روغنی)با تولید سالانه 519 تن و رتبه دوم تولید گندم باتولید سالانه 55 هزار تن در استان را به خود اختصاص داده است.

این شهرستان دارای 4 شهرک صنعتی مصوب (نظرآباد 1 و 2-نجم آباد سپهر) با ظرفیت نهایی 2500 واحد تولیدی در حال توسعه است که در آینده نزدیک می تواند در بخش صنعت حرفی برای گفتن داشته باشد.




موضوع مطلب :


شنبه 91 تیر 31 :: 5:55 عصر ::  نویسنده : محمد حسین شیخی

 

کد تقویم

قالب وبلاگ



ساعت فلش

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی

مترجم سایت

مترجم سایت


دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


پیچک

لوگوی سه گوش

کد موزیک

Pichak

جدول لیگ برتر ایران

مشاهده جدول کامل لیگ برتر ایران
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

کد جست و جوی گوگل

لوگوی سه گوش

کد نمایش آب و هوا

کد نمایش آب و هوا

بخارشوی کارشر مدل SC 1402