سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


من یک فرهنگی هستم و همه ملت ایران را دوست دارم و عاشق خاک پاک کشورم هستم.
آرشیو وبلاگ
پیوندها
لوگو
من یک فرهنگی هستم و همه ملت ایران را دوست دارم و عاشق خاک پاک کشورم هستم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 63151



رویاهای یک معلم
این وبلاگ برای طرح مسائل علمی،فرهنگی،ورزشی،اجتمائی و غیره طراحی شده است.لذا بازدید از آن برای عموم ملت ها آزاد می باشد حتی برای خارجی ها و ایرانیان مقیم کشورهای خارج از ایران ....... دوستان با رعایت شئونات اسلامی می توانند نظرات خود را در مورد مطالب موجود در وب و همچنین برای بهتر شدن کیفیت مطالب اعلام بفرمایند تا در اسرع وقت به آن ها ترتیب اثر داده شود.قبلا از لطف عالی تقدیر و تشکر می شود.در پناه حق




یک روز کارمند پستی که به نامه‌هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می‌کرد متوجه نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود: نامه‌ای به خدا !
با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کرده و بخواند.در پاکت را باز کرد،نامه این طور نوشته شده بود
:
خدای عزیزم!  بیوه زنی شصت وسه ساله هستم که زندگی ام با حقوق نا چیز باز نشستگی می‌گذرد. دیروز یک نفر کیف مرا که صد دلار در آن بود دزدید
.
این تمام پولی بود که تا پایان ماه باید خرج می‌کردم. یکشنبه هفته دیگر عید است و من دو نفر از دوستانم را برای شام دعوت کرده‌ام، اما بدون آن پول چیزی نمی‌توانم بخرم. هیچ کس را هم ندارم تا از او پول قرض بگیرم . تو ای خدای مهربان تنها امید من هستی به من کمک کن

کارمند اداره پست خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و نامه را به سایر همکارانش نشان داد. نتیجه این شد که همه آنها جیب خود را جستجو کردند و هر کدام چند دلاری روی میز گذاشتند.
در پایان نودوپنج دلار جمع شد و برای پیرزن فرستادند...
همه کارمندان اداره پست از اینکه توانسته بودند کار خوبی انجام دهند خوشحال بودند.
عید به پایان رسید و چند روزی از این ماجرا گذشت، تا این که نامه دیگری از آن پیرزن به اداره پست رسید که روی آن نوشته شده بود:نامه ای به خدا
!
همه کارمندان جمع شدند تا نامه را باز کرده و بخوانند. مضمون نامه چنین بود
:
خدای عزیزم، چگونه می‌توانم از کاری که برایم انجام دادی تشکر کنم. با لطف تو توانستم شامی ‌عالی برای دوستانم مهیا کرده و روز خوبی را با هم بگذرانیم. من به آنها گفتم که چه هدیه خوبی برایم فرستادی … البته پنج دلار آن کم بود که مطمئنم کارمندان اداره پست آن را برداشته‌اند!!…




موضوع مطلب :


یکشنبه 91 آذر 26 :: 5:4 عصر ::  نویسنده : محمد حسین شیخی

 

کد تقویم

قالب وبلاگ



ساعت فلش

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی

مترجم سایت

مترجم سایت


دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


پیچک

لوگوی سه گوش

کد موزیک

Pichak

جدول لیگ برتر ایران

مشاهده جدول کامل لیگ برتر ایران
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

کد جست و جوی گوگل

لوگوی سه گوش

کد نمایش آب و هوا

کد نمایش آب و هوا

بخارشوی کارشر مدل SC 1402